Otvorene o: Čím nás môže inšpirovať komunikácia v biznise?

Komunikovať ľudsko-právne témy nie je ľahké. Aj preto sme sa rozhodli pripraviť pre podujatie zamerané na praktické zlepšenie schopností komunikovať mimovládnych organizácií.
Skupina odborníkov najmä z oblasti marketingu sa s nami v deviatich príspevkoch podelí o svoje skúsenosti a postupy, ktoré v komunikácii fungujú. Budú to väčšinou zistenia z biznisu. Na stretnutí však budeme mať spoločne príležitosť aplikovať ich poznatky aj do našej mimovládnej praxe.

Prinášame vám teraz viac informácií o jednotlivých spíkroch, ich skúsenosťami s prácou na mimovládnych projektoch a podobne.


Marek Mikle

Marek Mikle

Poštová banka, marketingový riaditeľ

V praktickej reklame / komunikácii pracujem 17 rokov. Začínal som s písaním reklamy a reklamných textov, neskôr viedol kreatívcov pri práci na komerčných reklamných aktivitách. Posledných 9 rokov som na strane komerčného klienta, kde rozvíjam bankové značky a mám vášeň pre hľadanie, čo v reklame Slovákom šmakuje a prečo.

V krátkosti sa dozvieme, aké prvky na Slovákov v reklame zaberajú, a ktoré považujú za atraktívne. Naopak si definujeme oblasti, ktoré sú na Slovensku v reklame „mŕtve.“

Miroslav Svec

Miroslav Švec

DICIO Marketing, riaditeľ

Hľadač a výskumník v oblasti neuromarketingu, zakladateľ blogu Neuromarketing.sk, riaditeľ agentúry DICIO Marketing

Aká je vaša osobná skúsenosť v oblasti mimovládneho sektora?

Úvod do neuromarketingu alebo 10 pravidiel mozgu, ktoré by ste mali poznať, aby ste mohli efektívnejšie komunikovať

Čo sa Vám na mimovládnych organizáciách páči a aké výzvy pre ne vidíte v blízkej budúcnosti?

Vznik NEUROscience a NEUROmarketingu boli hlavnými podnetmi pre vznik spoločnosti DICIO Marketing v marci roku 2009. Miro sa bude venovať práve využitiu mozgu a neuromarketingu v komunikácii. Odznie niekoľko tipov a trikov, ako efektívnejšie komunikovať s cieľovými skupinami.

Peter Sebo

Peter Šebo

PS:Digital, CDO & Founder

Som digitálny marketér a marketingový nadšenec a zakladateľ série unikátnych internetových a mobilných marketingových konferencií a súťaží na Slovensku. Pravidelne prednášam o digitálnom marketingu na odborných konferenciách, seminároch, či vysokých školách. V roku 2014 som založil vlastnú digitálnu agentúru PS:Digital.

Digitálny marketing je úžasný! Neveríte? Uveríte.

Poznáte možnosti digitálneho marketingu? A viete ako ho využiť vo svoj prospech a neminúť pri tom celý svoj (neexistujúci) marketingovú rozpočet? Ak ste aspoň raz odpovedali „nie“, táto prednáška je určená presne pre vás!

Prevratil

Jan Převrátil

The Parents

Možno vás to prekvapí, ale značka, ktorú budujete, vám nepatrí. To je fakt, s ktorým musíte pracovať.

Je to vaše dieťa, ale rásť musí k obrazu svojich spotrebiteľov. Značky žijú v ľuďoch a vďaka ľuďom, pre ktorých sú určené. Doceňte silu tohto vzťahu a budete vedieť dobre budovať svoju značku.

Pre budovanie dobrej značky treba okrem skúsenosti a znalostí najmä zanietenie. Chuť urobiť to, čo najlepšie. Cítiť tep značky a zladiť ho s tepom ľudí, s trendmi v spoločnosti. Týmto my žijeme. V tom sme naozaj dobrí.

Vznikli sme, aby sme vychovávali značky. Dávame im obchodný zmysel. Starostlivo a s láskou 🙂


Tešíme sa na vás!

Autor/ka: Nadácia otvorenej spoločnosti 14.03.2016