Zlatý klinec pre mladých kreatívcov aj kampaň Povedz mi to do očí

V súťaži ZLATÝ KLINEC získala naša kampaň Povedz mi to do očí strieborný klinec v kategórii Kreativita v PR a bronzový klinec v kategórii Film. Kampaň pre nás pripravil Mayer/McCann Erickson, s ktorými práve spolupracujeme na jej voľnom pokračovaní.

Ľubica Stanek tiež v mene Nadácie otvorenej spoločnosti odovzdala ocenenie v kategórii pre mladých kreatívcov Young Lions.

Young Lions je určená mladým kreatívnym autorom a autorkám do 30 rokov. Zadanie tohtoročnej súťaže bolo pripraviť kampaň zameranú na mladých ľudí a študentov, ktorá upozorní na našu neschopnosť poučiť sa z histórie. Má ísť o kampaň, ktorá zvýši povedomie mladých o širšom sociálnom kontexte ich názorov a presvedčení v súvislosti so spolužitím so sociálnymi, etnickými a náboženskými menšinami. Cieľom kampane má byť taktiež zvýšenie citlivosti mladých voči extrémizmu, nespravodlivosti a obmedzovania slobody.

Zlato v kategórii Print získali Martin Krafčík a Jakub Kuvik.

cannse_lions_1
 

Autori o svojom diele napísali: V minulých režimoch mnohým zmizli kamaráti zo dňa na deň. Zo Slovenska bolo počas 2. svetovej vojny deportovaných vyše 160 000 občanov. Nedovoľme, aby sa história opakovala.

1-534cc37ee4

Young Lions – zlato v kategórii Cyber si odniesli Mima Balčáková a Dorotka Budziňáková.

cannes_lions2
 

Cenu dostali za šokujúcu online kampaň zamierenú na mladé publikum s cieľom ukázať, že veci, ktoré sa môžu javiť ako cool a trendy sú v skutočnosti produktami krvavých zločinov.

Všetky prihlásené práce do Young Lions si môžete pozrieť TU.

Všetkým oceneným gratulujeme!

Autor/ka: Nadácia otvorenej spoločnosti 13.06.2016

Aktuality