Aktuality / Príbehy / Projekty / Stronger Roots / Webinár: Customer experience (CX): Ako začať a prečo je to dôležité pre neziskové organizácie

Webinár: Customer experience (CX): Ako začať a prečo je to dôležité pre neziskové organizácie

Pozývame vás na webinár Zákaznícka skúsenosť / Customer experience (CX): Ako začať a prečo je to dôležité pre neziskové organizácie, ktorý sa uskutoční 15. októbra 2024 (utorok) v čase 10:00 – 12:00.

Registrovať sa môžete do 11. októbra 2024 (piatok) tu: REGISTRÁCIA. Linku na pripojenie sa na platformu ZOOM vám zašleme deň pred konaním podujatia. Odporúčame skontrolovať si aj priečinok Nevyžiadaná pošta/Spam.

V dnešnej dobe nie je customer experience (CX) len doménou komerčných firiem. Pre neziskové organizácie môže kvalitný zážitok klientov či podporovateľov s ich predovšetkým online svetom znamenať rozdiel medzi krátkodobým záujmom a dlhodobou lojalitou. Pripojte sa k nášmu webináru, kde vám vysvetlíme základy CX, prečo je dôležité venovať jej pozornosť a ako ju efektívne implementovať aj vo vašej organizácii.

Čo sa na webinári dozviete:

  • Čo je to customer experience (zákaznícka skúsenosť) a aký má vplyv na úspech neziskových organizácií.
  • Ako začať s CX vo vašej organizácii a aké prvé kroky môžete urobiť.
  • Príklady z praxe a praktické tipy na budovanie lojality vašich podporovateľov a klientov.
  • Ako merať úspešnosť CX a využívať spätnú väzbu pre rast organizácie.

Pre koho je webinár určený:

Webinár je vhodný pre všetkých, ktorí pracujú v neziskových organizáciách a majú na starosti predovšetkým online komunikáciu s klientmi, členmi, darcami alebo partnermi. Bez ohľadu na vašu predchádzajúcu skúsenosť s CX vám webinár poskytne jasné a praktické návody, ako zlepšiť vzťahy s vašimi cieľovými skupinami.

Lektor Ondřej Borovička má viac ako 18 rokov skúseností v marketingu a pracuje ako konzultant customer experience (CX).Pomáha firmám rásť vďaka skvelo riadenej CX, ktorá prináša reálne výsledky. Verí, že kľúčom k úspechu nie je len pochopenie potrieb zákazníkov, ale aj schopnosť efektívne reagovať a prispôsobiť sa ich očakávaniam. Má skúsenosti s viacerými úspešnými projektmi pre klientov, ako sú ČSOB, Vodafone, Out of Dark, To Dáš, Avast, EmbedIT a ďalšie.

Program Stronger Roots spolufinancuje Európska únia. Vyjadrené názory a postoje sú názormi a vyhláseniami autora(-ov) a nemusia nevyhnutne odrážať názory a stanoviská Európskej únie alebo Európskej výkonnej agentúry pre vzdelávanie a kultúru (EACEA). Európska únia ani EACEA za ne nepreberajú žiadnu zodpovednosť.

Čítajte naše príbehy

Newsletter